…..

Image

 

Visam la ziua cand o sa ajung acasa. Cat o sa zburd ca un copil tembel, prin curte cu cateii si cum o sa fac tot ce-mi trece prin cap. In schimb….ma simt mumificata. 

In pragul sarbatorilor, firul vietii mi-a aratat inca o data cat de subtire poate sa fie. Cat de scurta si de nasteptata poate sa fie. Cate lovituri poate sa iti dea, razand din coltul camerei la tine. Un suflet nevinovat nu mai e printre noi. Intr-o secunda totul s-a terminat pentru el. Nu s-a gandit ca va fi asa. Te face sa te gandesti….la viata neinsemnata pe care toti o traim. Vrem bani si bani….haine scumpe si faima….si iar bani. Uitam ca atunci cand plecam, plecam saraci, putreziti intr-un cavou rece, fara centrala termica sau brad de Craciun de sute de lei. 

Am uitat si eu de mine….am uitat ca aici scriam despre iubire. Am scris prea mult de iubire si am uitat sa o mai vad langa mine. Am devenit ”GREEDY” si vroiam mai mult si mai mult. Am devenit rea, uitandu-ma cu coltul ochiului la tot din jurul meu, judecand, dispretuind si comentand mai ceva ca un comentator de sport. Insa ceva a facut sa ma trezesc…

Vreau sa ma casatoresc intr-o camera goala, uitandu-ma in ochii lui spunand pur si sincer… I DO !!! Vreau sa ma bucur de corpul lui si sa il sorb in fiecare zi, fara sa mai analizez gesturi si sa compar sentimentele traite cu cele vazute in filme. Aiurea….filmele sunt doar scene perfecte pe ecran. Vreau sa ii ofer un copil si sa nu ma mai tem de ziua de maine, de bani, de bogatii, pentru ca stiu caci chipul lui si manutele micute create de noi, vor fi mai presus de tot si toate.

Vreau sa spun ”poate” inainte de ”sigur”, sa ma opresc din a spune ”eu stiu mai bine” si sa spun ”poate celalalt are dreptate”…..Sa imi aduc aminte ca am crescut copil simplu si sarac, dar care s-a bucurat din plin de viata. Ca parintii m-au invatat ce e bunatatea si zambetul, fara papusi scumpe sau excursii la mare si munte. 

Sunt acasa, baby….si te astept sa ne continuam povestea de dragoste asa cum o stim noi. Asa cum am creat-o acum 4 ani de zile. M-am regasit pe mine si nu ma mai las sa plec. Te iubesc mai presus de cuvinte si vreau sa iti arat asta in fiecare zi, de la rasarit pana la apus, apoi in vise….

Lasă un răspuns

