It’s just the beginning….

just-the-beginningCe sentiment ciudat…sa fi fericita si trista in acelasi timp. Sa stii ca viata ti se shcimba radical, dar ca o sa pierzi momente pretioase cu oameni valorosi. 

Sunt o pesimista, am invatat ca lucrurile bune nu imi sunt  urzite mie si ca daca vreau putin din mierea vietii, trebuie sa ma urc sus sus in copac, pe cea mai periculoasa creanga. Nu mi-a fost frica niciodata de nimic, dar pesimismul  mi s-a impregnant adanc in piele.

De azi insa, se schimba totul. Si imi iau ce mi se cuvine, ce viata mi-a luat si nu mi-a dat, ce multi au calcat in picioare si au terfelit. Am sa fiu necrutatoare!!!!

Si cum orice pom, vita de vie, planta, sau vietate verde, isi ia seva din pamant, asta am sa fac si eu. Imi iau seva din orice ma inconjoara: din trandafiri, din soare, din oamenii dragi, din fructele pomilor….

Iar cand am sa ma intorc….am sa ma intorc renascuta…

Am zis!!!!😀

Lasă un răspuns

