Back home….

Astazi m-am simtit din nou copil…

Am stat ore in sir in iarba, urmarind cum norii pufosi se risipesc in adancul si albastrul cerului. Le-am dat forme ciudate si mi-am imaginat cum ar fi sa fiu acolo sus, sa stau pe un nor si sa ma uit la lumea mica in jos.

Am inceput sa rad cand am vazut cum o familie de randunele se certau pe cine stie ce…si se umflau in pene si faceau o zarva, alergandu-se prin ciorchinii de vie sau prin pamantul uscat.

Salcamii sunt infloriti…si imi amintesc de copilarie, cum deschideam cu manutele fiecare floare de salcam, cautand dupa mierea lor si mancand-o ca o albina  infometata.

E ciudat sa fiu acasa dupa atata timp, insa totodata nu e nimic mai placut pe lumea asta. Acasa, parca ma intorc cumva in timp, calatoresc si ma vad mic copil iar, ma uit si nu imi vine sa cred. Imi amintesc cat de ciudata e viata si mai ales, schimbatoare. Si savurez momentele acestea frumoase….maine, cine stie ce va fi maine……

                                                   ……astazi e astazi si doar asta conteaza…

Lasă un răspuns

