……

Te nasti…cresti si mori….Cam asta e cursul vietii, pe scurt.

Cand eram mica, eram doar copil….visam la atunci cand voi fi mare, iar cuvantul „moarte” imi era total necunoscut. Copil fiind, inmormantarile erau pentru mine ca nuntile sau zilele de nastere. Un prilej de a socializa si a face nazbatii cu alti copii de varsta mea. 

Am crescut mai mare si cumva vag….am inteles ca dupa ce iti traiesti viata, mai si mori….insa doar atat am aflat.

Abia acum 5 ani de zile, am aflat de fapt ca moarte poata sa apara si subit. Si ca poate sa ti se intample si tie. Si ca atunci cand vine…vine neasteptata si dureros de tare, fulgerand si risipind tot in calea ei mai ceva ca o furtuna. 

Mama nu m-a pregatit pentru moarte….Nu mi-a spus ca mai devreme sau mai tarziu toata lumea din jurul meu va ajunge tarana. Sau ca ea nu va trai mereu sau ca tata nu va fi in preajma mea sa ma invete ce stie el mai bine. Nu mi-a spus ca si eu la randul  meu am sa mor si ca am sa las persoane iubite in urma.

Am trait ca o copila proasta….crezand ca o sa ii am mereu langa mine si ca pe mine moartea….al carei inteles nici acum nu il stiu exact….ma va ocoli.

Poate ca daca am stii toti….intelesul acestui cuvant morbid, dar mai ales cand si unde se va arata….am pretui mai mult ce avem. Ne-am gandi de doua ori inainte sa spunem ceva si am iubi intreit persoanele dragi. 

Lasă un răspuns

