Ma declar „copil orfan” in cautare de o noua „familie”….

De cand eram mica mi se spunea…”Draga mea, nu mai plange, ai sa inveti ca in viata nu toti oamenii sunt oameni si nu toate animalele sunt animale. „

Am tot crescut de atunci si acum imi repet singura acest lucru, parca sa ma imbarbatez cumva. Vorba profesorului meu : „Fii barbata, Corinuto!!!!”.

Insa si dupa tot acest timp, ma las invinsa de lume, de rautati. Uit de faptul ca dreptatea se face cumva, mai devreme sau mai tarziu, si ma consum si ma storc ca o lamaie. 

Vrem sa schimbam lumea. Sa o facem mai buna si mai frumoasa. Vrem sa schimbam mentalitati si comportamente otravite. As spune…incepe cu tine intai, schimba-te pe tine ca mai apoi sa speram la o lume mai buna. 

Intr-o lume in care oamenii se injura ca niste misogini si se comporta mai rau ca niste animale….oare cum sa mai speri in schimbare???

Fie ca e vorba de tanti Lorena cantand o porcarie de melodie care suna cam asa „Ia tigaia, na tigaia, haide sa intoarcem foaia….” sau de batai, imbranceli si guri spurcate cand se impart pachete in campania lui Diaconescu, X-ulescu sau Ponta…..te intrebi cum poti sa schimbi tu ca om o lume intreaga????

Astazi….imi urasc tara, urasc ce a devenit, imi urasc vecinii si asa zisii prieteni. Urasc politica si promisiunile desarte. Urasc parsivismul si mitocania. Nu am vorbe de rau despre ei, nu ma mai dezamageste nimic si nu ma mai doboara la pamant nimic. Am devenit (aproape) imuna. 

 

Ma declar „copil orfan” in cautare de o noua „familie”.

Lasă un răspuns

