Zbor…

Daca asa avea aripi…daca as fi o pasare…as ramane tot aici.

Nu as pleca departe, explorand panorame noi si tari uimitoare. M-as inalta sus de tot, sa vad oamenii si locurile stiute ca niste furnici. As zbura in cercuri, lin, simtind vantul curantandu-mi penele, curatandu-mi ochii de lacrimi si sufletul de pacate.

M-as lasa pierduta in soare si regasita in alte pasari…As respira adanc si curat si pentru un moment, m-as renaste. 

Si as zbura si iar zbura…neobosita. Apoi….pot sa mor. Sa cad in zare, sa vad cum ma apropii de pamant si sa nu imi pese.

Pentru ca am mai trait o data, pentru ca pentru cateva momente, am putut sa am lumea sub mine, sa ii vad mici, sa vad doar lucrurile care conteaza si nimic sa nu ma mai raneasca.

Imi doresc ca pentru o zi…sa fiu o pasare.

Lasă un răspuns

