More then fishing…

Niciodata nu mi-a placut ideea de a merge la pescuit….niciodata nu am mers. Numai gandul de a sta ore in sir, cu un bat si o sfoara, framantand la o bucata de paine, mamaliga sau vreo taratoare pe post de momeala….imi displace atat de mult…

Insa azi m-ai luat cu tine la pescuit…m-ai ademenit cu saruturi si promisiuni de cat de bine va fi..Pffff, imi zic!!!Cu siguranta o sa regret asta, dar am zis da. Si iata-ma ca o mogaldeata printre stuf si oameni batrani…PESCUIND. Iti iei undita si o pregatesti cu grija….mai mult de 30 de minute. Ma inveti cum sa prind momeala si cum sa o arunc cat mai departe. Dar cui ii pasa? Esti in spatele meu, iar in timp ce ma inveti, bratele tale ma cuprind lejer, fierbinti. Iti simt pana si respiratia in ceafa, ma gadila usor. Si vorbesti incontinuu…detalii…vorbesti cu pasiune. Si te ascult, dar nu pot sa repet ceea ce spui, mintea mea e  departe, pierduta in buzele tale ce se misca neincetat.

Apoi ne intindem pe mal si asteptam….si parca asteptarea nu e asa de lunga, pentru ca esti tu acolo. Iti deschizi buzunarul de la geaca si scoti cu grija o punga alba….imi spui sa inchid ochii si scoti o bucatica de ciocolata cu gust de capuccino. 

Se intuneca usor usor si spui tu…atunci e momentul perfect sa prindem ceva….Ma dezmedicesc si imi amintesc de ce suntem acolo. Cerul capata culori uimitoare, culorile curcubelui….culori ce se joaca cu fetele noastre pierdute. Ne luam o patura si ne invelim. Esti aproape de mine, ma cuprinzi strans si iti simt tot sangele fierbinte curgand pe pielea mea. 

Ai prins peste….dar cui ii pasa…arta pescuitului e pentru mine arta seductiei. Tu…manuindu-ti uneltele de pescuit cu grija…impletind atentia pentru ele cu grija pentru mine. Esti pur si simplu seducator! Vrei sa imi placa pescuitul, pentru ca tu il iubesti…si vrei sa ma iei cu tine la fiecare rau. Sa imi arati cum se face si ce prinzi, iar in momentele de  asteptare…sa imi arati cat ma iubesti. 

TE ADOR……mai ia-ma la pescuit!!!

Lasă un răspuns

