HOME

Acasa…pentru unii inseamna apartamentul inchiriat sau orasul in care s-au mutat de ani buni. As putea sa descriu cuvantul acasa printr-un singur cuvant: dragoste. Pentru mine, acasa inseamna acolo unde am crescut, locurile imbatranite, padurile tacute si leaganul subred. Inseamna sa intru pe poata casei mele si sa ma vad mica stand intr-un colt, murdara si zambitoare, cu o acadea in mana si cu o papusa de carpe in alta. Inseama sa simt miros de casa, ploaie, caldura…sa am stelele aproape si luna uriasa pe cer. Sa o am pe mami langa mine, optimista cum e ea mereu…sa simt caldura familiei.

Insa….acasa inseamna pentru mine si acolo unde esti TU. Nu stiu cum faci, insa reusesti de fiecare data sa imi aduci mirosul de acasa. Sentimentul de liniste si libertate pe care il am cand cutreier meleagurile de acasa. Oare cum faci asta?

Acasa…esti TU..acasa este familia mea…acasa este casa mea….acasa este Tedy…acasa sunt florile…acasa este TOT…pretutindeni…..

‘Cause they say home is where your heart is set in stone….

2 gânduri despre &8222;HOME&8221;

  1. Blogul tau mereu m-a sedus pur si simplu. Si acum ca nu l-am mai verificat de cand am plecat la mare, am avut surpriza sa descopar ca ne-am gandit la aceeasi chestie. Diferenta este ca TU esti acasa PESTE TOT cu EL :*

Lasă un răspuns

