Perfect kiss!!!

Imi amintesc cu drag de primul meu sarut….Si nu, nu vorbesc de pupicurile cu baietii la gradinita🙂 ci de sarutul ala insotit de fluturasi in burtica. De sarutul ala in care lumea incepe sa se roteasca si te simti ametit, pierdut, uimit.

Am sarutat din iubire…am tremurat de emotie…si am simtit fluturi in stomac. A fost perfect!

Sunt norocoasa. Sunt norocoasa pentru ca am 24 de ani si inca mai pot simti acele emotii de atunci cand eram „mica”atunci cand sarut. Sunt norocoasa pentru ca atunci cand sarut, sarut pentru ca iubesc, o fac pur…pentru ca iubesc sincer. Mi se ridica parul si sangele imi fierbe in vene. Stomacul mi se ridica in gat si ma rosesc ca o prostuta.

Imi place sa sarut….mai mult decat sa fac dragoste. Imi place sa ma dezmierd in saruturi lungi, suave, lente…Saruturi usoare, buze abia atinse, moi, cu gust de fructe. 

Sunt norocoasa pentru ca atunci cand te ating, inca imi flutura inima. Uneori mi-as dori sa nu stii cat te iubesc, cat de dependenta sunt de TINE..insa cand ma saruti, ma pierd complet si nimic din toate astea nu mai conteaza.

Iti multumesc ca stii sa imi arati culoarea magiei!

Lasă un răspuns

