„Imi doresc sa-mi fi dat voie sa fiu mai fericita…”

„Imi doresc sa-mi fi dat voie sa fiu mai fericita…”

Cu totii ajungem sa spunem asta mai devreme sau mai tarziu. Ajungem sa regretam momentele pierdute, clipe irosite si vieti traite in van. Asa suntem noi oamenii…ne plafonam in orice, de la locul de munca pana la relatiile de iubire. Ajungem sa ne obisnuim cu o anumita situatie si sa credem ca asta e ceea ce ne dorim, sa ne familiarizam cu un anumit obicei sau gust si sa ne mintim senin pe noi insine,  ca e dulce cand de fapt e amar, ca e frumos cand de fapt e dezgustator.

Citeam un articol interesant despre cele mai importante si mari regrete ale unui om, iar acesta mi-a atras atentia intr-un mod special tocmai pentru ca personal cred, ca toate celelalte regrete sunt ramnificatii ale acestuia. Uneori am impresia ca suntem cu totii pierduti, ca nu va mai venii acea zi in care alegerile noastre vor fi pur ale noastre, in care atele de care suntem trasi ca niste papusi de teatru vor cadea si vom putea pasii si gandii logic si liber la fel ca Pinochio devenit copil in poveste.. Acel moment cand vom putea spune te iubesc si nimeni sa nu ne judece, acel moment cand vom tipa in plina strada doar pentru ca vrem sa ne auzim ecoul, acel moment cand vom sari in rauri goi fara sa ne fie rusine…acel moment cand vom putea fii iar inocenti ca niste copii.

M-am schimbat de-a lungul anilor, dar m-am schimbat impinsa de societate, m-am creat si sculptat ca o statuie de lut in mainile miseilor. Cat din ce sunt acum sunt pentru ca am vrut eu, ma intreb pe mine? Cate dintre alegerile mele au fost intr-adevar ale mele si cate au luat viata la comanda altora? Mai trist este ca am ajuns sa nu ne mai dam seama  catre ce anume aspiram si catre ce anume ne intreptam, ce ne face fericiti si ce anume ne otraveste.

Oare poti sa ajungi sa traiesti fara acest regret in secolul in care traim? In societatea care discrimineaza, persecuta si invenineaza? Societatea nemiloasa in care e din ce in ce mai greu de supravietuit?

Lasă un răspuns

