……

E sambata….doar eu cu mine….eu si o supa calda.

Mirosul de ploaie imbinat cu miros de flori de tei imi ajunge in nari. Deodata tresar… imi amintesc de corpul tau transpirat, cu un miros subtil de parfum barbatesc, de mainile tale fine si de imbratisarile calde. Imi este dor sa ma trezesc diminetile cu tine, sa ma simt rusinata de privirea ta si sa ma imbujorez ca o fata de gradinita. 

Am uitat de tot astazi…sunt undeva sus, deasupra mea, si ma privesc. Eu sunt, ma intreb? Sunt….exist…dar nu ma mai simt. Astazi, sunt in coma! Astazi, sunt moarta! Astazi, sunt….ploaia.

– Esti uda toata! Ai mers prin ploaie?

Am uitat ca esti aici…..ai fost langa mine tot timpul si nici nu mi-am dat seama.

– Esti in regula? Pari pierduta…

– Nu……sunt. Nu stiu ce e cu mine. Sunt aici si nu sunt. Tine-ma in brate, vreau sa imi amintesc cum e sa te simt.

Ma strangi puternic si iti simt respiratia calda pe umarul meu. Imi dai fiori, imi faci corpul sa tresare.

– Vreau atat de tare sa te sarut!!!!

-Si de ce nu o faci?

– Pentru ca nu esti aici….esti aievea…esti doar un vis frumos ce nu se va termina niciodata, dar care mereu va ramane DOAR un vis….

Raman singura in bucataria goala….ai disparut ca o fantoma. Ce zic eu ca o fantoma….esti o fantoma….Imi bantui visele, ma urmaresti pe strada sau in pat….esti acolo, dar nu esti. Stiu ca existi, dar nu te pot atinge.

Te vreau aici, te vreau mereu langa mine…Vreau sa ma simt iar copil cu tine, vreau sa te cert cand gresesti si sa te admir cand excelezi. Vreau sa te privesc, sa imi vorbesti si sa ma pierd in ochii tai, in buzele tale, fara sa ascult ce imi spui.

Lasă un răspuns

