Scrisoare catre tine!

Te visez noaptea si nu vreau sa cred ca e un vis. Te simt aproape, dar cand vreau sa te ating, dispari….Imi este asa de dor de tine! Sa ai grija de mine, sa imi dai povete, sa ma certi cand gresesc, sa te dezamagesc, sa te fac mandru de mine.

A trecut atat de mult timp de cand nu ti-am vazut fata, de cand nu mi-ai mai zambit. As da orice sa te mai am macar o data langa mine. Orice!!!!!

Zilele trec asa de repede, a trecut o vesnicie si va mai trece inca atat si inca atat si inca atat. Am incetat sa ma mai uit la poze….cred ca am uitat, grijile zilnice, framantarile, m-au facut sa uit. Dar pe tine nu te-am uitat….niciodata!!!

Poate ma auzi…poate ma vezi…poate plangi sau poate razi. Vreau sa stii doar atat: Mi-e dor de tine, tata!

Lasă un răspuns

