Opreste-te !!!

Opreste-te pentru un minut!!! 

Gandeste-te la tine si la ce iti doreai cand erai mic. Acum gandeste-te la ce esti acum. Nimic din ce iti doreai nu esti acum. Nici macar cafeaua care o gustai din canuta mamei nu mai e aceeasi. Florile pe care le miroseai nu mai au acelasi miros. 

Gandeste-te daca iti place ce ai devenit. Un monoton din sistem, lucrand  ca un robot, mancand seara ca sa poti trai, o bere seara care sa te faca sa uiti, un telefon aruncat parintilor cand iti aduci aminte. 

Puteai sa schimbi multe, sa traiesti viata care sa te faca fericit zilnic, sa te trezesti si sa simti ca ai pentru ce, sa te plimbi in parc cu cel pe care ti l-ai dorit,  sa joci sotronul ca un copil si sa saruti buzele celuilalt in pat dimineata….

Ce am devenit acum…nu imi place. Anii s-au scurs, dar nu e tarziu, as putea sa schimb atatea, sa fac lumea sa se invarte acolo unde vreau eu, nu unde vrea ea. 

Sa ma trezesc diminetile si sa imi beau cafeaua care imi place, in fata ferestrei, cu soarele luminandu-mi ochii. Sa imi intorc capul si sa fii tu acolo si…doar sa  zambesc. Sa zambesc pentru ca stiu cat de norocoasa sunt sa te am, pentru ca stii cum sa faci ca fiecare zi sa fie alta…nu doar o zi….PENTRU ca stiu cat de mult te iubesc….pentru ca ma faci fericita!!!

2 gânduri despre &8222;Opreste-te !!!&8221;

  1. „În fiecare dimineaţă, te ridici din pat şi te gândeşti la ziua care vine. Eşti liber. Eşti un creator şi poţi alege. Ai dreptul să-ţi croieşti destinul cum îţi place. Este viaţa ta. Poţi să-i conferi un alt sens. Poţi merge pe un alt drum. Poţi… Dar ştii cum procedăm de obicei? Marea majoritate dintre noi alege drumul obişnuit, drumul bătătorit de alţii! Ne temem de necunoscut, de nou, de luptă. Aşa rămânem o posibilitate nerealizată… Vine o zi, însă, când priveşti înapoi şi atunci auzi glasul copilului din tine care te întreabă: „De ce n-ai riscat? De ce nu ai crezut în minunile pe care ai fost în stare să le săvârşeşti?” Iar tu nu ai niciun răspuns. Şi doar asculţi, înfrânt, cum plânge trist copilul pe care l-ai ucis în tine…”

    Aurelian Silvestru – „Cel rătăcit”

Lasă un răspuns

