Foame de primavara!

Mi-e asa o foame de primavara! De taiatul viei, de mirosul ala de frunze uscate arzand….De grebla grea curatand pamantul gata sa primeasca  rasaduri proaspete de legume…

Mi-e dor sa imi iau cartea in mana si pe Tedy si sa plec pe poiana…sa ma intind pe iarba frageda, sa imi rasucesc mainile sub cap si sa privesc pierduta cerul albastru. Sa ma gandesc la nimeni si nimic. Sa simt linistea in ciripitul pasarelelor. Sa aud cucul lenes strigand in zare.

Primavara ma intinereste. Asa cum toate gazele, animalutele, verdeturile scot capul la soare, la fel ma simt eu la auzul primaverii… ma simt vie la vazul razelor, la mirosul pomilor infloriti, la atingerea firelor de iarba…

Si primavara asta….Oh man, cata nevoie am de gura asta de aer !!!

Lasă un răspuns

