Fucking bad dreams!!!!

Cand visezi…nu stii ce anume este vis si ce anume realitate. Iar cel mai groaznic e cand ai un cosmar, cand povestea se deruleaza si se deruleaza si tu iti spui doar „Da doamne sa fie doar un vis!” sau „De ce nu ma trezesc?”.

Azi noapte m-am visat mireasa….si cand vorbesc despre ziua nuntii, fetele inteleg ce vreau sa spun. Temerile alea cum ca nu va fi perfect, ca rochia nu ma mai incape, ca parul nu sta cum visam, ca cineva a intarziat etc etc….Eram acolo, in vis si nu stiam ca e un vis, credeam ca e ziua nuntii mele si ca sunt cea mai fericita. Insa dresul negru pe care il purtam, pantofii de alta culoare decat alb si par ca plouat in capul meu, mi-au dat fiori. Si parea atat de real!!! Si nu intelegeam de ce toata lumea spunea ca sunt frumoas, ignorandu-mi total plansetele si vorbele.

Am avut impresia ca am visat toata noaptea asta, cu toate ca stim cu totii ca visele tin de obicei cateva minute, iar in realitatea par ore intregi. Visam in cateva minute, scene intregi. Iar sentimentul ce il ai cand te trezesti….Pfffff!!!! THE WORST!!!!!! Nu esti buna de nimic ziua aia…te certi cu toti si esti irascibil……

Am mai vorbit de vise si in alte post-uri, insa tot n-am sa le inteleg. Din punct de vedere stiintific, ok, am inteleg ideea….

…..Dar c’mon, it’s not fucking funny to play with a person’s mind!!!!!

Lasă un răspuns

