My life: nice and simple!!!

Nu am nici o idee ce imi doresc pentru anul asta….Insa am ideile mele legate de viitor….

Cu sotul meu…si cu cei doi copii frumosi ai nostri: Maia si …..ramane de vazut cum se va chema baietelul.:-) Ma vad locuind la casa, cu o veranda imbracata in trandafiri atarnatori si un leagan in care sa intram toti.

Gatind duminicile cele mai bune bucate si mancand toti sub nucul de afara.

Ma vad fericita si implinita. Ma vad o mama si o sotie de nota 10. Cu un job monoton, dar care sa imi ofere destul timp sa am grija de oamenii care ii iubesc.

Imi vad surorile vizitand si pe mama carunta, bucuroasa de nepoteii ei….bucuroasa ca anii au fost ingaduitori cu ea si ca viata i-a oferit zambete.

Inca nu pot sa ma vad batrana…copiii plecati si nepotii alergand prin veranda batuta de timp, cu trandafirii parca si mai frumosi….Mereu am impresia ca n-am sa traiesc indejuns incat sa ma vad atat de batrana….

Imi imaginez viata mai usoara….calma, fara prea multe decizii de luat, fara lux si case mari, fara stres si nou.

Viata mea…imi doresc sa fie la fel de simpla ca natura: creata cumva inexplicabil,  frumoasa, simpla si totodata speciala….

Lasă un răspuns

