Fotografii…schimbari…un nou an…

Ieri ma uitam in folderul cu poze…poze din timpul facultatii, in iubitul Panduri, tavalindu-ne prin prima zapada a iernii…poze de acasa cu familia perfecta, inainte de toate schimbarile astea…

Imi place sa rasfoiesc pozele din doua motive. Pentru a nu uita persoanele pe care nu le mai am langa mine, care sunt departe si de care imi e dor….Pentru a ma uimi singura cat de mult am putut sa ma schimb de-a lungul anilor, cat de mult persoanele iubite s-au transformat. Eu din copil in femeie, ei cu multele riduri ale batranetii si lacrimilor pe fata.

Pozele sunt un lucru uimitor. Pozele mele sunt unele din lucrurile cele mai de pret pentru mine, iar daca cineva mi le-ar lua pentru totdeauna, mi-ar lua o parte din suflet. Multi ar spune….traieste momentul, pozele sunt poze. Nu e adevarat, pozele sunt comori cand anii grei se vor asterne peste noi. Cand oamenii pe care odata ii aveam langa noi razand, nu vor mai fi. Pentru mine, sunt o sursa de viata.

Iarna asta, ca si iarna trecuta…ascult colindele sunfletului meu si ma uit la pozele de anul trecut. Wow! imi zic mirandu-ma. Cat timp a putut sa treaca si cat de mult m-am lasat pe mine in urma. Nu mai sunt eu….Dar nu lacrimez nostalgic, pentru ca lasand in urma vechea eu, privesc optimista spre noua eu. Poate mai inteleapta, mai buna, mai fericita…

Un an nou fericit tuturor! Fie ca anul ce vine sa va aduca mai mult decat un an in plus in buzunar.

3 gânduri despre &8222;Fotografii…schimbari…un nou an…&8221;

  1. Ανδερα zice:

    Fie ca noul an să-ți aducă mai multe zâmbete decât împotriviri, mai multe reușite decât înfrângeri și mai multe împliniri decât te-ai gândit vreodată. LA MULȚI ANI!

Lasă un răspuns

