………………..

Am fost odata om…aveam oase, carne, haine cu care ma imbracam. Aveam un zambet pe fata si maini cu care sa strang in brate. aveam buze sa sarut si ochi sa privesc….

Am fost fericita….aveam o familie si iubeam. Simteam ura, iubire, dispret, dezamagire in venele ascunse sub piele. Puteam sa ma infurii si sa iert, sa tip si sa uit totul dupa 2 minute….

Cand am pasit ca Iisus spre muntele groazei, in cabinetul doctorului, stiam ca ceva se va prabusi. Mi-am simtit carnea strigand de durere de parca eram in drum spre Iad unde urma sa imi ard trupul…Am iesit inmarmurita, am mers pe strazi distante lungi fara sa imi dau seama de creaturile strazii si de grotele intunecate…

O sa mor imi zic, tot ce sunt eu ca om, acum a devenit doar hrana pentru lupi. 

De ce eu? Nu am fost o sfanta, dar nici o curva. Nu merg in biserici, dar cred in Dumnezeu. Nu sunt bunatatea intruchipata, dar nu am calcat in picioare nici o fiinta umana. Am familie, oameni care ma iubesc….De ce nu iei TU animalele pe 2 picioare care nu se mai satura de alcool sau droguri? 

Sunt egoista imi spun! La dracu cu tot….nu am sa ma milogesc pentru iertare. Nu am sa cer timp. Nu am sa cer mai mult acum cand corpul mi se stinge. Am sa cutreier munti nestiuti de nimeni, am sa sarut buze dorite de mine si am sa imi daruiesc trupul poftelor lumesti….

Nu am sa ma mai intreb de ce si cum. Am sa f*t viata in gura! Acum….nu mai are ce sa imi ia…de pierdut eu nu mai am ce sa pierd. Iar cand va veni timpul sa imi ia si ultima picatura de viata, am sa strig tare din rarunchi…..

„Ia tot ce mai ai de luat, tarfo!!!!”

Un gând despre &8222;………………..&8221;

  1. almar zice:

    …..Sper din tot sufletul ca nu ti s-a intamplat nimic rau!
    Altfel, modul in care iti asterni trairile pe sipetul vremii e fabulos….ma bucur ca esti o exteriorizata si nu ai schimbat nimic la tine
    ……mi-e dor totusi de vremuri apuse (cred ca stii prea bine la ce perioada ma refer)
    ……salutari

Lasă un răspuns

