Ganduri friguroase.

Ador sunetul frunzelor uscate dimineata. E frig si imi indes nasul in esarfa si imi tarasc picioarele prin plapuma toamnei. E mult prea aglomerat, oamenii se ingramadesc ca niste oi la tramvaie sau autobuze, fiecare se duce spre cine stie ce, la serviciu, la piata, acasa….

Abia astept sa ma bag in patura cu un ceai fierbinte, imi spun in gand. Un val de caldura ma cuprinde cand deschid usa camerei. E nemiscata camera, e asa cum am lasat-o aseara. Imi simt nasucul si urechile arzand de la frigul de afara si caldura din interiorul caminului.

Ma arunc in pat….si raman acolo….mi-au inghetat gandurile, mi-au inghetat amintirile. Azi…nu ma simt bine. Ma simt singura si nesigura….pe mine, pe viata, pe ziua de maine. 

Poate maine va fi mai bine, imi spun…Poate….

5 gânduri despre &8222;Ganduri friguroase.&8221;

  1. Dana zice:

    eeee lasa mai Cori ca in seara aceasta joaca Bosnia cu Portugalia si ne vedem la mine la un vin fiert, promit k nu o sa te mai simti singura!! te pup

  2. Gratian zice:

    Imi place cum scrii..expui realitatea intr-un mod deosebit si ma intrebam daca ai fi interesata de un link exhange. Astept un raspuns. Keep it going😛

Lasă un răspuns

