Melancolie de toamna….

Toamna ma face mereu mai trist…Sunt indispusa si melancolica, imi doresc sa fiu singura, sa ma reculeg, sa fiu doar eu cu gandurile mele. Asa imi incarc eu bateriile pentru iarna cred….Si unde pot sa fac asta cel mai bine? Acasa…

Fie ca e vorba de o zi de toamna cu soare caldut, in care pot sa stau pe pragul casei motaind ca un pisic…Sau de zilele cu ploaie si friguroase cand ma cuibaresc in patura si focul arde mocnit in soba…(by the way, prea frig domne noaptea, prea devreme am scos lemnele la inaintare)

Sunt pregatita pentru Bucuresti…curand plec spre capitala. Imi e dor de prieteni, si de ce nu…de viata de camin. Imi e dor de vinul fiert cu fitiliii mele, de plimbari in parc acum cat inca mai e soare si stratul de frunze moarte in rezele soarelui, arat miraculos de bine…

Inca un an a mai inceput…de altfel cred ca si ultimul din anii studentiei, se termina si masterul, si ma bucur intr-un fel ca parca prea mult am poposit in facultatea asta. Imi iau si eu zborul ca orice pasare. 

De sarbatorile de iarna, e prea curand sa vorbesc, ca mai e oleaca parca, cu toate ca frigul de afara, bruma de dimineata, striga altceva. 

Profit de ultimele zile de toamna de pe meleagurile mele, e vremea si de un pic de Bucuresti tomnatic…Mai prind cateva raze calduroase, imi iau ghiozdanelul mult prea mare pentru mine si plec iar cu trenul..Cu ganduri multe, cu inca un an in buzunar, dar optimista!!!!

Lasă un răspuns

