Ruginirea anilor….

E toamna…e oficial toamna. Trei zile de ploaie, vreme posomorata, strazi pline de balti…E toamna si asa cum pomii tristi imbatranesc cu inca un an, asa mai pun si eu un an in buzunar…

Nu ma simt ca si cum as sarbatori…nu ma simt bucuroasa, mi-am imaginat trenul vietii altfel. Privesc doar melancolica spre anii ce au trecut, privesc optimista spre femeia puternica ce am devenit, privesc cu un anume zambet spre viitor…

Sunt multumita pentru tot ce am primit pana acum, le multumesc parintilor ca m-au facut cine sunt, ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat o familie deosebita si prieteni bine alesi si ii multumesc ca in ceata deasa din sulfetul meu, mi-a dat o lumanare sa pot gasi iubirea….

Astazi….ascult doar acest cantec…over and over…tinand stele in palma mea….

Lasă un răspuns

