Serendipity….

Am vazut filmu’ cu cativa ani buni in urma….imi doream sa il mai vad, dar nu imi aduceam aminte numele. Am dat din gresala peste el…destin sau intamplare?!🙂

Filmul este o capodopera…o iubire extraordinara care sparge  barierele imposibilului. Mereu am crezut in destin si nu de putine ori m-am aflat in situatii asemanatoare. Ma aseman foarte mult cu tipa din film, cred cu inversunare ca destinul nostru e deja scris si ca ceea ce ni se intampla nu e deloc accidental. Deciziile pe care le luam, pasii pe care ii facem…sunt toti scrisi acolo undeva. Pana si greselile cred ca isi au rostu’ si ca au fost menite sa fie.

Mai cred ca o iubire…daca e ACEA iubire….va fi implinita, indiferent de interferente, de decizii, de intamplari. Daca e sa fie, va fi…candva. Mi se spune deseori ca traiesc intr-o lume mult prea roz si ca vad iubirea mult prea…intensa. Insa nu fac altceva decat sa vad iubirea asa cum toti ar trebui sa o vada, sa cred in destin, sa cred in suflete pereche si sa dau totul in dragoste…

Pentru cei care nu au vazut filmul, il recomand cu placere, in final o sa oftati usor si o sa spuneti „Vreau si eu!”……

2 gânduri despre &8222;Serendipity….&8221;

Lasă un răspuns

