Pace si liniste…..ATAT!!!!

Nu mi-am dorit niciodata mult in viata…lucruri mari…scumpe…greu de apucat de picior…nu pentru ca as fi o persoana lenesa, fara scopuri in viata sau mai stiu eu ce….

Nu….nu mi-am dorit in viata, mai mult de liniste sufleteasca pentru mine si pentru cei ce ii iubesc, in special pentru familia mea, implinire pe plan sentimental si profesional. Si cand spun asta, ma gandesc la lucruri simple…. familia mea langa mine,  mancand cina impreuna la o masa rotunda cu un bol mare de salata in mijloc, un partener de viata intelegator, iubitor si mereu acolo cand am nevoie si o slujba decenta.

Pana acum….am doar patenerul din toata povestea asta….din pacate familia nu e langa mine mereu, si nu imi sta in putinta sa ii mai aduc pe toti laolalta. Iar slujba aia decenta…eh, tre’ sa mai astept putin…

Am cerut putin de la viata si uneori nici putinul ala nu mi s-a oferit…dar cum „Dumnezeu iti da, dar nu iti si baga in sac” ….inca sper ca lucrurile se vor schimba pe viitor si ca soarele va bate si pe balconul meu, daca nu vrea sa intre in camera….

Timpul se scurge atat de repede..anii au trecut…liceul, facultatea…noptiile de copil…dar eu tot putin cer, pentru ca viata e si-asa destul de saraca, de ce sa fim egoisti??? Ma multumesc cu ganduri de pace si momente de liniste….nimic mai mult….

Lasă un răspuns

