Boy/girl FRIENDS !?!?

Comunic mai bine cu partea masculina decat cu cea feminina. Nu stiu din ce cauza….nu e vorba de vreo atractie fizica, de vreun chitibus la mijloc, este doar acea mai mare deschide, sinceritate, prietenie. 

Spre deosebire de o fata, un barbat nu e niciodata invidios, nu iti spune una in fata, afisand un zambet viclean, iar dupa doua minute sa te barfeasca in toaleta barului. La barbati…vorba aia…”Ce-i in gusa-i si-n capusa.”

Am spus de foarte multe ori, am putini prietene fete, dar pe acelea care le am, le pretuiesc enorm, pentru ca atunci cand sunt cu ele, stiu ca nici invidia, nici rautatea, nici viclenia nu isi are locul intre noi……Mi-e foarte greu sa imi fac prietene fete pentru ca nu am incredere in femei. O DAAA, masculilor!!!!Nu am incredere in femei….si chiar daca de foarte multe ori cand ies in grupuri noi, ma bucur alaturi de partile feminine, prefer sa imi pastrez capu pe umeri…..

Si am sa spun si de ce……..

I’VE BEEN FUCKED BY A WOMAN!!!!…de fapt de mai multe…si  e al dracului de neplacut….

AND I’VE NEVER BEEN FUCKED BY A MAN!!!!….;))Aaaaaa, metaforic zicand….

5 gânduri despre &8222;Boy/girl FRIENDS !?!?&8221;

Lasă un răspuns

