That’s my heaven….

Nu as da pe nimic viata de la tara, sau mai bine zis…casa, pe un apartament. Sa ma plimb prin apartament din camera in camera, poate un pic pe balcon, cred ca as lua-o razna. Imi plac spatiile verzi, imi plac pomii fructiferi, casutele mici, rustice, racoroase…imi plac gradinile pline de legume numa’ bune de pus in mancare…

Imi place sa ma murdaresc pe maini de zeama nucilor inca verde, sa ma catar in pomi dupa cea mai inalta para, mar sau gutuie. Sa intru in gradina, sa iau prima rosie din calea mea si sa o sparg intre dinti….Sa culeg castraveti fragezi, cu tepi mici care ma pisca….

Sunt fata de la tara si mereu voi fi asa….Mereu voi prefera limonada facuta din lamaie proaspata, legume crescute de manuta mea si seri reacorose in gradina sub vreun nuc batran….Pentru ca numai atunci simt gustul sanatatii, al vitalitatii….simt ca respir lumea asa cum a facut-o Dumnezeu…

Lasă un răspuns

