…………….

Ma indrept grabita catre facultate….”Iar mi-am pierdut capul….si cursul!!! Offf!!! Oare cat am sa mai fac asta!?!”. Trec fara sa ma uit pe trecerea de pietoni, ma urc grabita in metrou si imi arunc corpul pe unul din scaunele libere. Am 4 statii sa ma adun….

Bag mana in buzunar…fara nici un scop cred….scot un biletel, seamana cu un post it…galben…Citesc….

„Fantana de la Universitate. Ora 15. NU INTARZIA! „

„Ce?” Imi spun in gand…Ma stramb la bilet…Apoi zambesc ca o prostuta. ” Ce pune la cale acum? O iesire supriza? Un trandafir? Hmmmm….”

Ascult plictisitor cursul care pare a nu se mai sfarsi. Cu un strop de entuziasm, mai citesc o data biletelul. Sunt curioasa cum o sa ma astepte acolo…Gata, s-a terminat! Imi ia geanta, uit sa spun si pa colegelor si fug repede spre Universitate. Bine ca nu e departe….

Ora 14:50…astept ….am ajuns mai devreme, credeam ca il surprind. Ora 15:00…nici urma de el. Un barbat se apropie de mine cu o cutie eleganta. Mi-o pune in brate si fara sa zica nimic, pleaca. 

„Ce dracu?”, imi spun in gand. Ma asez pe o banca si deschid cutia. O rochie neagra, superba sta pitita in cutie. Un bilet langa ea.

„Mergi acasa…fa o baie, racoreste-te un pic. Pune-ti rochia, lasa-ti parul pe umeri. Te astept la ora  19 in parcul H. langa banca ACEEA!”…

Surad…apoi incep sa rad nebuneste. „E nebun!”, imi spun…”Dar imi place!!!”

La ora 19 ma indrept cu pasi repezi spre banca AIA. „Sunt un pic prea eleganta pentru parc, nu? Lumea crede ca sunt nebuna. Oare ce pune la cale?”

Pe banca ma asteapta un bilet…nu EL…Citesc….”Vezi pomul de langa tine? Langa el…sta ascuns ceva. Sapa! Nu adanc, nu vreau sa iti strici unghiile. :-)”.

Gasesc un alt bilet…. Citesc…”Urmeaza aleea din dreapta ta….o sa vezi niste insemnerosii pe pomi…nu ai cum sa te ratacesti…P.S. Nu te grabi, stiu ca esti in tocuri! „

Pasesc ca un criminal in noapte….nu stiu ce ma asteapta…dar mor de nerabdare sa aflu…Ajung la lac…pe malul lacului….o banca….o salcie deasa nu ma lasa sa vad toata banca. Doar pe cineva cineva privind lacul in liniste…”Un alt intermediar? Un alt bilet? Sau un violator”, imi spun….

Din intunericul serii…imi apari tu…cu un trandafir in mana…cravata bine stransa, aratand mai chipes ca niciodata….Ma iei de mana si ma saruti usor pe obraz…

„Te-am asteptat atat de mult timp….” , si imi zambesti siretlic. Vantul ne arunca bratele salciei peste noi..Ne acopera ca o mama, parca sa ne ocroteasca de lumea rea. Nu mai am cuvinte, nu pot sa spun nimic. 

„Ti-am lasat timp de 16 zile, in buzunarul hainutei…in fiecare zi…acelasi bilet…iti dadeam intalnire la Universitate, apoi in parc, apoi aici. Nu ai gasit niciodata biletul, dar n-am vrut niciodata sa iti spun cauta in buzunar, prostuto! Am asteptat sa il gasesti tu singura…Multumesc ca ti-ai bagat mana in buzunar, pentru numele lui Dumnezeu….:-)

Am asteptat sa iti spun asta  16 zile in sir…Te iubesc! Tu esti ALEASA MEA…Casatoreste-te cu mine!!! Nu vreau nimic mai mult pe lumea asta…te iubesc! „.

Lacrimi imi curg pe obraz si pierduta in tine…ma arunc in bratele tale….

 

 

2 gânduri despre &8222;…………….&8221;

Lasă un răspuns

