When we were young….

„When we were young
We were the foolish fearless….

And when you look at yourself tonight
Are you someone you recognize? „

Nu pot sa nu ma gandesc zilnic la vremurile cand nu eram mai inalti de un metru si cand grijile noastre constau doar in imbracatul papusilor si inventarea de noi joculete. Mi-e asa de dor de vremurile alea! Imi doream sa fiu si eu mare, sa fac si eu ce fac oamenii mari, sa am si eu portofel cu bani si pantofi cu toc…sa conduc masina si sa tin telefonul mobil in mana. 

Ce vremuri….de fiecare Paste aveam „pantofi de lac”, ciocolata Africana era o delicatesa pe vremea aia, iar gradinita….ce multe jocuri si ce pitici prostuti mai eram…

Eram doar niste boraci intr-o lume prea mare…acum, suntem copii mari intr-o lume la fel de mare, numai ca acum ne dam seama cat de mare si de infioratoare poate fi lumea in care traim.

Lasă un răspuns

