Azi….sunt drogata….

Astazi mi-a venit in minte o intrebare…de fapt un gand, care a dus la o mare intrebare…

De cate ori poate o persoana sa o ia de la capat intr-o viata? Fie ca e vorba de greseli facute…sau de persoane pierdute, fiecare avem momente cand spunem „de azi o iau de la capat!”. Ce minciuna, zic eu!!!! Sunt doar vorbe…cum inca nu s-a inventat aparatul care sa stearga memoria…sunt doar niste vorbe. Cine nu si-ar dori sa dea „delete” pe momentele urate si sa pastreze doar vacantele placute si zambetele largi…

De aceea, atunci cand sunt doar eu cu mine…departe de lume si de tot….privind marea, ascultand valurile, sorbind din priviri valuri de trandafiri sau stand intinsa pe pat anesteziata de mirosul teiului….incerc sa imi imprimez toate acestea in cap, pentru atunci cand visele si clipele frumoase vor parea la pamant…pentru atunci cand o sa am nevoie de un medicament pentru depresia mea.

Imi place sa ma hranesc din vise si amintiri frumoase…imi place ca macar uneori, sa ma comport ca un drogat, care dupa ce isi ia doza, totul moare in jurul lui….

Lasă un răspuns

