Ganduri….

Am stat in fata mormantului…si cum priveam piatra stropita de ploaia de aseara, am inceput sa ma gandesc la moarte. A celor care nu mai sunt langa mine…a mea. Oare cand am sa mor? Oare cand cei pe care ii iubesc n-o sa mai fie? Si pentru prima data in viata, mi-am dorit sa stiu asta…mi-am dorit sa stiu pentru as pretui zilele ramase, as trai ultimele clipe mai intens…mi-as lua ramas bun de cei dragi, nu as lasa regrete….

Multi ar spune…nu te gandi la asta, o sa treaca mult timp pana o sa mori sunt sigura. Dar oare toate intamplarile din lumea asta…persoane murind in accidente, boli incurabile…oare s-au gandit ca o sa li se intample lor asta? NU…au crezut ca o sa traiasca o viata lunga si frumoasa, cu nepotii si copiii laolalta…

Ma infurie moartea….nu mi-e frica de ea, doar ca ma infurie la culme. Te ia pe nepregatite, fara sa lase loc de un ramas bun, ultimele cuvinte, ultimele sfaturi, saruturi.

Iar cand ma gandesc la zilele care trec, la problemele si supararile zilnice, oricat de incruntata as fi, imi apare un zambet pe buze. Pentru ca orice lucru rau existent cat esti pe pamant, nici nu se compara cu moartea. Moartea aduce liniste celui care moare, dar lasa in urma o furtuna extraordinar de amara…Moartea ia tot ce ai crezut in viata , iti mananca celulele ca un cancer in faza terminala…Poti sa lupti cu orice si impotriva oricui, dar fata in fata cu moartea, esti sleit de puteri, dezarmat….

Si totusi…ravasita de ganduri negre…ma ridic…lumanarile au ars…plec cu lacrima pe obraz, sperand doar ca cel care a plecat de langa noi sa ne priveasca de sus si sa aiba grija de noi…pentru ca ce a ramas in urma lui…nu mai poate fi construit.

Lasă un răspuns

