Vara asta am sa…..

Vreau multe vara asta….ma simt energica, ma simt plina de viata, simt ca am renascut….

Vreau sa fac baie in lac in miez de noapte, vreau sa ma fac neagra la soare….

Vreau sa iubesc, sa iubesc si iar sa iubesc…sa ma indragostesc a doua oara de buburuzul meu…..

Vreau sa mananc mure si sa fac gem din mure…..

Vreau sa fac dragoste salbatic………………………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pentru ca e ultimul meu an ca burlaca, anul asta vreau sa fac schimbariiiiii. Stiu ca de obicei promisiunile se fac in ajunul Anului Nou, dar eu le fac ACUM….

Vara asta…E  TOATA NOASTRA!!!!!!

Un gând despre &8222;Vara asta am sa…..&8221;

  1. Laura zice:

    ooff!!! cat mai e pana la urmatoarea varaaaa..ma apuca deprimarea:((
    dar cand imi amintesc ce frumoasa a fost vara asta, e mai bine, pentru ca vara asta
    – am fost plina de viata, am dansat incontinuu
    – am facut baie in mare la rasarit cu hainele pe mine :)) si in piscina am sarit de cateva ori .. tot imbracata =))
    – m-am bronzat de zici ca vin din Congo =))
    – am condus toata vara desculta :))
    – mi-am luat toate restantele!!!
    – am mancat tone de inghetata :))
    – m-am plimbat prin ploaie
    – mi-am facut al doilea tatuaj
    ..si cate si mai cate! abia astept vara urmatoare!

Lasă un răspuns

