Romania, te iubesc???!!!!

Astazi m-am uitat la „Romania, te iubesc!”. O emisiune excelenta despre Romania, asa cum multi poate nu o stiu, asa cum multi prefera sa inchida ochii si sa nu o vada.

Subiectul de astazi a atins problema Lipscani, micul Paris, Centrul Vechi sau cum s-o mai numi….mizeria in care se afla in momentul de fata si indiferenta  primarilor fata de bogatia acestei zone. 

Se lucreaza din 2008 in aceasta zona, iar astazi…2011….daca mergi acolo, gasesti ce ai gasit si acum 4 ani…santuri, mizerie, muncitori lenesi care iau banii degeaba, tgani, drogati, oameni dubiosi…. Sorin Oprescu intoarce spatele cand este intrebat ce s-au intamplat cu promisiunile lui de acum cativa ani si da vina pe arheologi, care au oprit lucrarile din cauza descoperirilor facute acolo.

As putea sa vorbesc multe despre subiectul asta, pentru ca sunt indignata la culme de prostia multora, de indiferenta si de nesimtirea oamenilor care ne conduc. Daca legile sunt facute ca sa fie respectate, atunci de ce mama dracu nu le respecta si marionetele din politica???? 

Eu vad emisiune aceasta cu semnul intrebarii, nu exclamarii….si de multe ori cand inima ma indeamna sa fiu nationalista si sa imi iubesc tara, logica se pune de-a curmezisul, pentru ca realitatile vazute la televizor si direct de catre mine zilnc, ma face sa imi fe scarba de tara mea.

Poate sunt prea dura, dar suntem in rahat pana la gat in momentul de fata si nici daca l-ar invia pe Ceausescu si l-ar pune presedinte din nou, nu cred ca s-ar mai rezolva ceva….

Vai de capu nostru, Romanie!!!!

2 gânduri despre &8222;Romania, te iubesc???!!!!&8221;

  1. Depinde din ce unghi privesti…sau poate pentru ca le vezi cu ochii tai …ramane semnul intrebarii…cine traieste departe, nu vede acele lucruri, ci simte dragostea de romania,de pamantul romanesc…cu dorul departarii sale…iubirea de tara nu este conditionata de cladiri sau lipsuri…

    • De mai bine de un an de zile, s eu traiesc departe de casa….petrec jumatate din tmp acolo, jumatate in Romania….si intradevar, mi se face dor, dar nu de Romania, nu de Bucuresti, mi se face dor ingrozitor de familie si de casa….dar nu de tara ca total…iar cand merg in Bucuresti, ma dezgust total de tot ce e acolo si prefer linistea de acasa….
      Si sunt sigura ca indferent daca as sta plecata 1 an sau 10…mi s-ar face dor de casa si familie. iar fiindu-mi dor de asta sau dor de Romania, este o diferenta foarte mare.

Lasă un răspuns

