Viata la tara…

Traiesc intr-un satuc mic, parte a unui mic oras industrial. La casa se gaseste mereu cate ceva de facut: gradina, curatenie, vie, pomi, un catel, un purcel, o gaina, etc. 

Imi place casa mea, pentru ca aici nu ai cum sa te plictisesti, fie ca e iarna sau vara; vara merg la rau si inot, iar iarna pot sa ma transform in boracul din copilarie ce se urca pe deal cu saniuta.

Am stat acasa ceva timp in ultima vreme, si am avut ocazia sa simt din plin cum casa si meleagurile natale infloresc.

Am vazut pomii infloriti, apoi scuturandu-se, am mancat corcoduse, am mirosit liliacul si am cultivat ceapa si rosiile in gradina. Acum ma incanta bujorii, crinii si mirosul imbatator de salcami care ma inconjoara. 

Am tot ce imi trebuie aici…

Daca atunci cand o sa mor, raiul meu va arata ca aici si va mirosi ca acum, imi voi trai viata de doua ori…

Lasă un răspuns

