Recapitulare…

Sa vedem..sa facem o recapitulare a ultimelor zile….

– Am sarbatorit pana dimineata de ziua surorii mele;

– I-am oferit cel mai frumos cadou posibil;

– M-am uitat la Eurovision, rezultatele sunt exact asa cum ma asteptam…Bosnia rezista, Romania de rasul curcilor cum ar zice mamaia….iar castigatoarea, cred ca nimeni nu se astepta sa fie Azjerbaijan…poate la anul gasesc si tampitii nostri piese demne de Eurovision.


– Cainele meu a murit, iar eu iubesc cainii mai mult decat orice, iar faptul ca l-am ingropat m-a facut sa ma gandesc si la piticul rosu care il tin in casa, ca se va duce si el in cativa ani…Tedy…si la cateii care i-am mai pierdut…si la persoanele care s-au dus devreme sau imbatranite de vreme…si inca un gol si-a mai facut loc in viata mea…

Iar in afara de asta……printre ploaie sau soare…

– Gratar, gratar, gratar…bere…leneveala…si proiecte facute…

– Si…IMI E DOR!!!!

Lasă un răspuns

