Retirement… :-)

In ultima vreme n-am mai scris nimic pe blog…pentru ca am multe de zis, dar in aceasi timp…nimic!!!!

M-am relaxat bucatarind mancaruri traditionale, mi-am incantat fata cu mult soare pe canapeaua de afara, am mirosit marul inflorit si mi-am baut cafeaua dulce…

A trecut si Pastele si marul si-a scuturat petalele de flori…insa soarele a ramas tot pe cer si cafeaua tot calda si buna…

Am intrat intr-o vacanta-coma si decid sa raman in ea. 

Imi place acasa…imi place linistea…si chiar daca am o mie de ganduri acum care imi strapung mintea, chiar daca nu ma pot elibera total de griji, de decizii pe viitor, de nedumeriri, de amintiri dureroase…raman tacuta…Doar eu cu mine…

Hristos a inviat tuturor!!!

Lasă un răspuns

