I hate owls….

Nu pot sa suport pasarile astea….mai degraba as dormi in pat cu mii de soricei, decat sa aud strigatul unei bufnite noaptea…

Azi-noapte m-am trezit pe la 3 sa merg la baie…si trebuie sa mentionez, caminul meu e foarte scaryyyyy noaptea, cand nu auzi nici bazait de musca pe holuri. Mie imi aduce aminte de spitale, in special de ala din orasul meu, sub care s-ar spune ca este un cimitir si ca fantomele celor morti ar bantui noaptea pe acolo. Cand eram mica, mami lucrand acolo, obisnuiam sa dorm in turele de noapte ale ei in vreun salon…de obicei singura. Iar spitalul arata exact cum arata caminul meu….freaking scaryyy!!!!

Si cum spuneam, mergand spre baie, am auzit bufnita strigand sau cum naiba s-o chema urletul ala nebun….am facut stanga imprejur si m-am dus la culcare, chiar daca muream sa merg la baie…:).

Just hate this fucking owls!!!!

Lasă un răspuns

