Eu si guma de mestecat!

Cand am gustat prima data guma de mestecat, m-am indragostit pe loc de gust…dulce, zaharul care se topea in gura…mmmm…

Numai ca o mestecam pana se ducea zaharul, apoi o inghiteam si strigam altaaaaaa….Evident ca nu era sanatos ca un copil de cativa ani sa inghita 10 gume pe zi asa ca parintii meu m-au speriat spunandu-mi ca daca inghit gumele de mestecat, ele se lipesc de intestine si o sa mor.

Copil fiind, m-am speriat atat de tare si din ziua aceea mestecam guma apoi o aruncam. Iar cand mi s-a intamplat sa o inghit din gresala, am plans toata ziua crezand ca o sa mor si ca n-o sa imi mai vad jucariile, parintii…:))

Dupa ce am mai crescut si am invatat eu care e faza cu guma de mestecat, cumparam cate 10 gume deodata si le ascundeam de sora mea, asta pana am ascuns o data gumele in nu stiu ce coltsor afara, si le-am gasit pline de furnici. Evident ca…le-am curatat de furnici si le-am papat pe toate odata; si le-am mestecat pana am crezut ca imi explodeaza maxilarul.

O alta poveste cu guma….obisnuiam sa ma culc cu guma in gura, lucru nu foarte ok, pentru ca de foarte multe ori ma trezeam cu guma in par. Si imaginati-va ce poate face o guma de mestecat unui par lung pana la fund. De foarte multe ori trebuiau sa imi tunda din par, asa de urat se baga cauciucu ala in paru meu…

Si ajung ca la 23 de ani, sa ma trezesc cu guma in cap. Nu in timpul somnului, ci in plina zi. Am un obicei foarte prost, ca atunci cand mananc, scot guma si o pun pe masa. Si asa m-am trezit cu ea prinsa de calculator, de bluza chiar, de luciul de buze etc…Numai ca ieri, s-a prins de bentita, bentita pe care am pus-o in cap…..si continuarea… cred ca stiti ce a urmat. Placa de par, foi, perie de par….tot degeaba, inca am zmocul de par plin de guma.

Chiar daca mi-am iesit din pepeni, intamplarea m-a amuzat, in primul rand pentru ca mi-ama dus aminte de copilarie, iar in al doilea rand, pentru ca am ajuns la 23 de ani sa stau ore in sir sa scot guma din par….Silly me!!!!

Lasă un răspuns

