Enjoy YOUR life!!!

Vorbesc despre iubire mult…de fapt tot blogul este despre IUBIRE, in toate formele ei. Nu stiu sa descriu sentimentul iubire, nu stiu sa dau definitii siropoase pentru ca sunt prea gretoase :)….stiu doar ca a iubi inseamna a ajuta, a sustine, a incanta, a radia in fiecare zi.

Viata nu e tocmai cum ne-am asteptat, fiecare ne-am confruntat cu lucruri pe care nu ni le-am dorit cand eram mici, cu neplaceri care ne-au amarat viata un pic cate un pic. Cu fiecare zi ce trece, ne schimbam tot mai mult ca persoane, uitam sa fim copii, sa iubim si mai ales sa pretuim ce avem…aspiram la ce au altii si ne dorim si mai mult si mai mult, ca niste animale lacome.

Pana si animalele stiu exact cand si cat sa vaneze. Vaneaza cand le e foame sau pun deoparte cate ceva si pentru iarna….nimic mai mult, nimic inutil. Si sunt animale…

Deci de ce noi, oameni fiind…am uitat sa traim pur si simplu?!? De ce viata trebuie sa fie in permanenta un maraton tampit unde cel mai bun sa castige. De ce nu poate fi o campie unde fiecare alearga in voie, printre flori si fluturi?

Ceea ce scriu pe acest blog e exact ceea ce simt, am si eu zile rele, sunt si eu pesimista cateodata, viata mea n-a fost foarte dulce cu mine, dar intotdeauna incerc sa ma bucur de ce am acum, nu de ce n-am avut, de ce as vrea sa schimb in trecutul meu sau la ce as vrea sa am in viitor. Pentru ca viitorul nu e al nostru…ci doar prezentul. Iar ceea ce am pierdut in trecut nu a stat in puterea noastra sa putem schimba…

Pentru ca sunt OM..nu uit ca in fiecare zi…SA IUBESC si sa arat asta pe cat posibil !!!!

 

Lasă un răspuns

