Tenis…

Asta seara ne-am uitat la tenis…surprinzator, dar mi-a placut. A jucat Serbia cu Spania…si tot la fel de surprinzator, a castigat sarbul. Chiar daca la inceput jocul lui nu arata prea promitator, dupa primul set, si-a revenit si i-a tabacit fundul spaniolului.

M-a surprins meciul si mi-a castigat respectul, o tara balcanica castiga la tenis. Si inca o data mi se dovedeste ca tarile balcanice sunt subestimate pe nedrept. Au potential, au curaj, au oameni luptatori si au dovedit asta…fapt pentru care castiga respectul din ce in ce mai mult. Bravo Serbia!!

Saptamana asta, echipa de fotbal a Romaniei joaca cu cea a Bosniei…si toti ma intreaba cui ii tin pumnii. In domeniul asta, nu tin cu nimeni, pentru ca nu sunt interesata de fotbal, asa ca cei mai buni sa castige…O sa urmaresc meciul cu barbati, dar ce e mai grav..cu barbati bosnieni, asa ca n-am decat sa astept cumintica sa vad cine e cel mai tare. Daca Bosnia castiga…jos palaria fratilor!!!

Un gând despre &8222;Tenis…&8221;

Lasă un răspuns

