Mesaj de despartire…

Stiu ca atunci cand am vazut pentru prima data scena asta din film, mi-au dat lacrimile…E un mesaj de despartire care iti rupe si ultima particica din suflet, lasand doar ramasite. Atunci eram in relatia gresita si asa m-am imaginat eu  atunci, spunand adio. Pentru ca exact asa a fost iubirea noastra…tarata prin noroi, omorata.

Acum…mesajul scenei a ramas doar prafuit in mintea mea, pentru ca acum….


„Am ce sa ofer si ai ce sa imi dai ! ! ! ! Pe zi ce trece primesc mai mult si in fiecare zi rup din mine bucati si le daruiesc lui. „

Lasă un răspuns

