K.O …..nooooo!! O.K

Merge, nu merge. E touchpad-ul…E motherboard-ul…Sa fie sa nu fie.

Si o luna am tinut-o asa, l-am dezmembrat, l-am curatat, am probat….in final tot nimic.

Dupa un amar de timp si datorita minunii mele de barbat, am descoperit ca de fapt de vina erau „avortonii” de incarcatori pe care i-am cumparat. Doua la numar. Amandoua luate de la acelasi idiot, care cica le incerca inainte sa le vanda, numai ca volmetru nostru mi-a aratat altceva.

7.71V in loc de 19 V cat ar trebui sa intre in calculator normal.

Porcarii facute de chinezi, de unica folosinta. Nu era vorba de faptul ca am irosit in jur de 80 de euro pe ele sau de cum chinezoii fac incarcatoarele de la HP, ci de faptul ca ii puteam face inmormantarea calculatorului pana acum, cu o tensiune asa de mica…si totul din cauza aluia care nu incearca marfa inainte sa o vanda.

Anyway….ce e original e original….in final am investit un pic mai mult si am cumparat unul original. Alta greutate, alta textura, alta viata…

De azi, calculatorul meu traieste, scrie si incanta….

Aleluia Doamne!!!! Long live my computer!!

Lasă un răspuns

