Firmin…

Nu citesc mult…decat daca e absolut necesar, pentru facultate sau daca o carte imi capteaza indeajuns atentia…Citesc de obicei pe tren sau intinsa vara in iarba. Si pentru ca acum laptopul meu merge cand are piesele lui chef si ma scoate din pepeni, am luat in mana o carte adusa cu mine aici….cartea in sine e una fantezista, ceea ce nu ma prea incanta, cu personaje ce apartin de partea fantasticului, un sobolan intelectual ce ajunge sa citeasca literatura lumii. Nu agreez SF-urile…nici in calitate de filme nici in calitate de carti…dar fie…

Ceea ce mi-a placut din aceasta carte….e urmatoarea fraza, in care eu m-am regasit, si m-a facut sa vreau sa citesc cartea pana la capat. M-am vazut una cu Firmin(sobolanul erudit)….

„[…]Eu le-am supravietuit tuturor, in schimb, am murit de o mie de ori. Am mers prin viata ducand dupa mine o pelicula lucitoare, ca de melc, tesuta din spaima. Cand am sa mor in sfarsit, n-o sa mai am nici o emotie. „

Lasă un răspuns

