Last 7 days…

Ce am facut in ultimele zile? Pentru ca nu mi-am mai asternut gandurile de cateva zile bune…a fost un valmes balmes…dupa care a urmat o asteptare lungaaa…si apoi s-a asternut linistea….

Bagaje….MULTE apropo…mereu vreau sa iau tot dulapu….nerabdare…ultimele cumparaturi…zapada…Bucuresti fleoscait…o mica cearta cu doamna „amabila” si „inteligenta” de la casa de bilete….

Tren…jegos ca de obicei, astept la Springtime cu o cafea fierbinte in mana…ger si ninsoare afara….ma urc in tren….invalmaseala, tigani cu bagaje cat muntii…

Am companie…o fata amabila, domoala, studenta la psihologie…vorbim tot drumu si timpu pare ca trece mai repede si mai frumos…

Craiova…2 sarbi…engleza…si vorbim toti tot drumul vrute si nevrute si parca timpu trece si mai repede….

Din Timisoara…nu caldura, frig de mori…injuraturi pentru CFR…Gura mami voastre….!!!!!! Frontiera…nimic nou, deja sunt sictirita de politia de frontiera…pasaport, stampila…hai pa…

Serbia…frig….si mai frig…zapada…si mai multa zapada…astept…cam vreo 20 min. Mi-au inghetat si plamanii in mine. Masina…cald si bine. Oboseala…n-am apucat sa dorm prea mult. Do not care!!!! Curand…in bratele-i calde si buzele-i dulci…

Urc scarile ca o nebuna…etajul trei….mama lor…Deschid usa…zduppp!!!! Nu imi mai trebuie nimic.. Intru in euforia mea si acolo raman. Am renascut din nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Incarcator laptop….s-a dus dracu…mother fucker, e nou, are doar cateva luni…Nervi!!!!!!!!!!

Dar imi traiesc euforia mea….si tare e bine….

Rezumatul ultimelor zile….operatie reusita pacient mort….Calatorie reusita, incarcator mort….zile inzapezite….dar totusi..ME HAPPYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

