Mi-e dor de primavara….

 

Mi-e dor de primavara ! ! ! ! !

 

 

 

 

 

 

 

 

Florile de camp…preferatele mele…pentru ca prin ele vad….INFINITUL , NAtURALUL, CULORILE si FRUMOSUL…

Sa ma intind vara intr-un camp plin cu maci, roman, lavanda si alte zeci de flori necunoscute…e pentru mine un sentiment de nedescris.

Si pentru ca afara ploua…e urat…si parca primavara, cu toate vietatile ei, nu mai vine….m-am hotarat sa imi aduc eu primavara pe desktop-ul meu…

Enjoy life!!! Make fun!!! And dont forget to….smile….



P.S. Cand o sa fiu mireasa lui….am sa tin in mana un buchet de flori de camp…pentru ca sunt sincere si pure…si pentru ca desi sunt flori abandonate pe camp, numai cei ce stiu sa aprecieze, isi opresc privirile asupra lor…

2 gânduri despre &8222;Mi-e dor de primavara….&8221;

Lasă un răspuns

