Visele….si noi..

Cati dintre voi sunteti atat de norocosi incat sa va amintiti visele dimineata?

De mica mi s-a spus ca daca vreau sa imi amintesc visele dimineata, sa nu ma uit la fereastra in momentul cand deschid ochii. Si asa fac de fiecare data si de fiecare data imi amintesc tot ce visez.

Imi amintesc, aveam vreo 5 anisori si am gasit o cruciulita pe strada si ca orice copil care strange tot ce gaseste, am pus-o pe o ata si am agatat-o la gat. Eram mandra, fiind chiar o cruciulita foarte frumoasa. Timp de o luna de la gasirea cruciulitei, in fiecare noapte, la exact aceeasi ora din noapte, visam acelasi cosmar, in care eu cadeam intr-o gaura adancaaaa strigand ajutor si tipand. Mami mi-a dat jos cruciulita, ingrijorata fiind de starea mea, copil fiind. Si visele au incetat…

O alta storioara este auzita de la bunica mea….intr-o noapte a visat un copil, dragut, angelic, care o indruma sa mearga cu ea. A luat-o de mana si a dus-o la un pod si a sarit de acolo tragand-o cu ea. Bunica mea s-a trezit sufocata, abia respirand….

Deci…ce sunt visele: prieteni sau inamici? De la facultate stiu ca visele sunt reflectate de obicei, din temerile noastre. Sa fie asa? Sau visele sunt o lume paralela?

Imi place sa visez….imi place sa imi visez tatal, pentru ca numai acolo il mai pt visa. Numai acolo il mai pot simti real si atinge. E o lume in care nu imi dau seama de realitate sau imaginar, dar imi place. Pentru ca pentru cateva clipe, parca tot ce s-a intamplat in ultimii 4 ani de zile….nu a fost real. Mi-as dori sa-l mai visez, dar nu s-a mai intamplat de mult…

Poate ca visele sunt doar o lumea creata de noi…in care temerile, in care iubirea, in care dorul si dorintele si-au facut radacini. O lume pe care o putem visa de fiecare data cand inchidem ochii, o lume in care pentru cateva clipe….te simti ca un copil…..liber…fericit….

Mi-as dori sa mai visez !!!

2 gânduri despre &8222;Visele….si noi..&8221;

  1. erminusha zice:

    E bine sa visezi. In somn gasesti raspunsuri/ la intrebari/probleme/framantari.
    Daca nu-ti mai visezi tatal e poate pentru ca te simti protejata, ai trecut peste etc…
    Iti citesc articolele de mult timp si imi place cum scrii!

    • Poate ca am trecut peste?Crede-ma …peste asa ceva nu terci niciodata, oricat ai incerca. Cat despre faptul ca nu il mai visez, ma incanta si ma linisteste mai mult ideea ca e fericit acolo unde e si de aceea nu imi mai apare in vise. Multumesc ma citesti…:))

Lasă un răspuns

