Facebook sucks…

Ma uitam azi la filmul „The Social Network”….deh, ca sa nu mor si eu proasta sa vad cine a inventat minunatia de facebook, cu toate ca nu agreez retelele de socializare de genu’…Ma rog, filmul e ok, dar la urma urmei orice film despre cum nu stiu cine a ajuns faimos sau cine a inventat nu stiu  ce, e bun….deci mi-a placut filmul…

Nu despre film vroiam sa vorbesc….ci despre o replica undeva pe la jumatatea filmului…

Tipa: What are u doing?

Mark: Checking in (pe facebook) to se how’s going in Bosnia.

Tipa: Bosnia? They dont have roads, but they have Facebook ?!?!?


I mean…haideti ma…asta chiar a fost sub centura. Dude, or girl…astia au sosele mai bune ca multe alte tari din UE cica…so fuck off cu replicile voastre rautacioase despre Bosnia.

 

6 gânduri despre &8222;Facebook sucks…&8221;

  1. omen zice:

    se vede ca cineva e implicata personal…… ca altfel nu te afecta nici in 1000 de ani :))…. daca in loc de bosnia era folosita albania spre exemplu nici nu ai te-ar fi interesat….. de parca nu ai sti care este parerea despre tarile din europa de est…..si in fffff mare parte este adevarata din nefericire…..

    • Daca era vorba de Albania nu vorbeam intradevar, dar tocmai datorita faptului ca nu cunosc aceasta tara, pe cand Bosnia, in mai bine de un and e zile, am aflat foarte multe lucruri…si am vazut, in cazul soselelor si am comparat, cel putin cu Romania, si la nivel de orase mai mici, dar si la nivel de orase mai mari sau capitala. Si daca vorbesc despre ceva, vorbesc din pura experienta…pentru ca mai degraba am incredere in pura experienta, in ceea ce vede ochiul meu, decat in stiri aiurea de la televizor sau ziare de nimic….:)

      • Omen zice:

        ciudat cum nu avem incredere in presa in general…… cu toate ca daca este sa o comparam cu biserica (in care sunt sigur ca ai intredere ca institutie) se aseamana foarte mult…… adica ideea de baza este nobila, pura si in serviciul omului de rand, dar indica-mi tu mie ceva in istorie ce nu a fost corupt de om pentru buna lui stare😀 binenteles ca am deviat mult de la subiect dar nu ma pot abtine…. cum iti aperi tu bosnia asa imi apar eu presa :))

      • 1.NU am incredere in biserica, chiar o caracterizez ca cea mai parsiva institutie la nivel mondial.
        2.Nu stiu cum s-a ajuns de la a „apara” drumurile din Bosnia, pana la presa. Asta e un blog, unde se transmit pareri proprii…nu ziarul X, petru care trebuie sa am minim 3 surse pentru a scrie ceva. Ceea ce scriu este pur personal, iar experienta mea cu Bosnia mi-a lasat un gust placut, nu pentru ca prietenul meu ar fi de acolo….vorbesc de tara in general si asa cum am vazut-o eu….

Lasă un răspuns

