Dor…

Astazi…imi este atat de dor incat imi vine sa ies afara si sa urlu tare din toti plamanii..

Astazi mi-e dor sa fiu mangaiata…tinuta in brate si rasfatata..Mi-e dor sa adorm in bratele lui si el sa imi priveasca ochii cum dorm…

Mi-e dor sa iubesc si sa spun asta simtind buze calde langa mine, nu butoane reci ale calculatorului…

Uneori…mi-e atat de greu sa supravietuiesc…si mi-e ciuda ca eu nu il am langa mine, ca desi sunt atat de fericita langa EL, cand sunt departe trebuie sa traiesc cu senzatia amara de departare…Si ma gandesc la toti cei care au mangaieri si saruturi si plimbari lungi…ACUM langa ei si nu apreciaza si simt invidie….

Imi trec ganduri infioratoare prin cap…daca l-as pierde? Daca intr-o buna zi nu l-as mai avea langa mine….as avea puterea sa ma ridic si s-o iau de la inceput? Si ma cuprinde o slabiciune teribila…pentru ca stiu ca viata mea este EL, ca mi-am pus toate sentimentele si energia in EL…Imi alung gandurile negre si ii fac loc unui zambet…si visez la zilele cand il voi revedea…

La urma urmei…printese…domnite…din antichitate isi asteptau printii si iubirile ani in sir…punandu-si gandurile si dorul doar in niste randuri sterse, in scrisori prafuite si inlacrimate…Eu de ce n-as putea? Si totusi………………..

……astazi……simt furie fata de divinitate…urasc ca sunt singura si ca imi ofera fericire cu lingurita….

Lasă un răspuns

