Acasa…

Imbracata cu 10 bluze, dresuri si pantaloni grosi…imi fac loc pe langa zapada de langa casa si incerc sa dobor turturii…ma gandesc asa, cum ar fi sa iti pice unul din ala in cap, pentru ca am mai auzit cazuri prin Bucuresti…

Astept langosii sa se faca….cu branza dulce topita inauntru….si ma cuibaresc langa soba in care mocnesc lemne verzi…Ma gandesc sa ma duc cu sania…dar parca frigul nu ma lasa, sau sa fie oare varsta…Am imbatranit, m-am maturizat si saniuta curgand iute pe un deal nu mai are acelasi farmec….

Incerc sa dorm, dar pisicu’ asta nebun nu ma lasa…tot incearca sa imi spuna „Mangaie-ma fata si pe mine!!!!”….

Sunt acasa…si e atat de bine…

Lasă un răspuns

