Lene….

Mi-e asa de lene dimineata….Urasc sa ma trezesc de dimineata, pentru ca oricat de devreme m-as duce la somnic, tot ma simt obosita cand trebuie sa ma trezesc cu noaptea in cap(adica mai devreme de ora 12)…stiu stiu🙂

Si e atat de frig afara si eu tre sa imi indes blugii pe mine, o bluza cat mai groasa si cat mai lunga si bocancii…si imi las patul cald si colorat….

De mancat nu mai vorbesc…imi intra mancarea pe gat parca as avea ghimpi, nu pot sa mananc de nici o culoare…azi am mancat iaurt cu cereale si mi-am dat seama Hmmm…not bad!!! pana cand o sa mi se faca o foame de lup in vreo ora, doua…

Really people…don’t u just hate to wake up in the morning???

Lasă un răspuns

