The day…

Acum 1 an l-am cunoscut pe el…si astazi sarbatorim un an, un an in care am impartit clipe, ne-am sustinut cand ne-a fost greu…si cel mai important, ne-am construit „casutza” noastra. O casutza frumoasa plina de turta dulce si sirop de ciocolata…

A fost de ajuns o seara traditionala…a fost de ajuns ca EL sa danseze un singur dans traditional…Si nu vorbesc de Lady Gaga’s music sau vreun hit al Alexandrei Stan de Romania…a dansat un dans plin de finete, de energie si frumusete…Si parca toata camera s-a intunecat, iar toata lumina se coborase asupra lui…luminandu-l ca o piatra pretioasa.

Am avut tupeu…si l-am invitat sa bem ceva…probabil a crezut ca sunt nebuna, dar a spus da…si ce a urmat dupa a fost ca un vis…am facut schimb de cuvinte, de traditii specifice fiecarei tari…

De aici mi s-a rupt firul…zilele curgeau una cate una, au urmat nopti nedormite, discutii pana dimineata despre lucruri prostesti…plimbari pe lacul Ohrid…saruturi, atingeri…era perfect si paream doua personaje rupti dintr-o poveste siropoasa…

In sfarsit gasisem ceea ce toata viata imi dorisem…nu imi mai pasa de nimic…nici prin ruptul capului nu mi-ar fi trecut ca aceea va fi ziua in care viata mea mi se va schimba….

Si aceea a fost ziua….in care l-am cunoscut pe EL…8 ianuarie…o zi ce nu o voi uita niciodata…

P.S. Happy anniversary, my love!!! I want to spend a life with u….I LOVE YOU!!!!

Lasă un răspuns

