Second day…

Craciunul…dupa calendarul vechi, crestinii ortodoxi din Bosnia, Macedonia, Serbia(si cred ca mai sunt cateva tari) sarbatoresc cu bucurie si bunatati pe masa, ziua nasterii Domnului. In Macedonia am nimerit in mijlocul petrecerii…pe inserat am luat lungul plajei..toti 60 de tineri…si am ajuns intr-un mic locsor unde parea ca tot orasul se stransese acolo…

Foc de tabara pe plaja…vin fiert si peste prajit..iar jocurile traditionale..ohh, ce frumos mai suna!!! Toata lumea juca, de la cel mare la cel mai mic, de la oamenii Ohridului pana la toate natiile amestecate in acest proiect…Si am dansat pana dimineata…si am continuat…

….in OAZA…un club unde am dansat si am baut berea lor(buna bere apropo)…Cel mai tare lucru la ei este ca e interzis fumatul in localuri, puteam sa respir in club…yupppyy….

Si am ciocnit berea  amandoi….si totusi, nici atunci nu ne-am aflat…ochii nostri nu se regasisera inca…

Am fost placut surprinsa ca atunci cand am plecata din club, mergand doar noi romanasii pe o straduta mica…am dat de trei batranei care stateau la poarta cu un foc care mocnea, vin fiert si carne de porc fripta. Ne-au invitat sa stam cu ei…ne-au oferit sa mancam si sa bem…si ne-au impartasit povesti de prin imprejurimi…si stateam ca niste copii si il ascultam pe nenea cu mustata alba…

A fost un Craciun de 10 ori mai frumos decat cel pe care tocmai il sarbatorisem in Romania….era sublim ce traiam…Craciun fericit tutror celor care sarbatoresc azi Craciunul !!!!

Lasă un răspuns

